Indtast din mail og deltag.

Som kunde får du:

  • Nyhed om nye produkter
  • De bedste tilbud
  • Inspiration til nye smykker
0,00 kr
- 0 vare

Din indkøbskurv er tom.

FAQ - Spørgsmål og svar

 

Der er fejl i min levering?

Vi pakker alle vore ordre manuelt, så vi kan desværre ikke undgå, at der sker fejl. Men mangler du en vare eller har vi sendt en forkert ting, så kontakt os venligst på en mail på info@pearlsandpieces.dk, så løser vi det hurtigst muligt.

 

En af varerne er defekt?

Der kan selvfølgelig altid ske noget under forsendelsen. Send os en mail med problemet, så finder vi ud af den bedste løsning for dig – enten en ny vare eller pengene retur.

 

Jeg har ikke modtaget min ordre?

Vær sikker på, at du har modtaget en e-mail med ordrebekræftelse, da din ordre ellers ikke er modtaget i vores system. Har du en ordrebekræftelse og ordren ikke er leveret, kan posten måske være forsinket. Postnord lover 5 hverdages levering, men der er ofte forsinkelser. Hvis du ønsker hurtig levering, kan du vælge forsendelse som pakke, det koster 40 kr. Du kan altid sende os en en mail, så kan vi undersøge hvornår din ordre er sendt og vende tilbage.

 

Jeg ønsker at bytte en vare fra min ordre?

Send varen retur sammen med kopi af faktura senest 14 dage efter modtagelsen, så overfører vi beløbet til din konto. Vi ombytter ikke til andre varer.

 

Jeg ønsker at returnere HELE min ordre?

Send varerne retur i ubrudt emballage sammen med kopi af faktura. Når vi har gennemgået varerne, overfører vi beløbet til din konto.

 

Varen er udsolgt – hvornår kan jeg købe den igen?

Det er desværre svært at svare på, da leveringstiden hos vores leverandører er meget lang. Send os en mail, så skal vi forsøge at give et cirka-tidspunkt.

 

Jeg har lavet en bestilling, men ønsker at tilføje flere varer til ordren?

Lav en ny ordre og skriv under bemærkninger, at ordren skal sendes sammen med tidligere ordre, så tilbagefører vi beløbet for porto på ordre nr. 2. Når du bestiller varen, ser det ud til, at du betaler for portoen to gange – men vi retter det manuelt inden penge trækkes. De to ordrer skal helst ikke bestilles med langt mellemrum, da ordren ellers kan være pakket og sendt og det derfor ikke vil være muligt.

 

Kan jeg bestille på telefonen?

Det er desværre ikke muligt at bestille over telefonen.

 

Jeg ønsker at betale via bankoverførsel, hvordan gør jeg det?

Det er desværre ikke muligt at betale med bankoverførsel.

 

Kan jeg betale via vores EAN-nummer – som offentlig virksomhed?

Ja det kan du. Bestillingen foregår på samme måde gennem webshoppen, hvor I påfører EAN nummeret inden check-ud

 

Kan jeg opnå større rabatter hvis jeg køber i større mængder?

Ja, men det afhænger af, hvilke varer du ønsker og i hvilken mængde. Det aftales individuelt, men send en mail, så kigger vi på det og vender tilbage.